Výmena, vrátenie, reklamácie tovaru

Návratový a reklamačný online formulár

Výmena a vrátenie tovaru zadarmo

Ak sa vám produkt nepáči, nesedí vám, alebo ste netrafili ten správny darček, nezúfajte! Do 30 dní vám garantujeme výmenu za akýkoľvek iný tovar alebo vrátenie bez udania dôvodu. A to úplne zadarmo! Pri výmene či vrátení tovaru postupujte nasledujúcim spôsobom, urýchlite tým vybavenie vašej žiadosti:

Pri výmene

  1. Urobte novú objednávku na tovar, o ktorý máte záujem namiesto pôvodne objednaného. Ak sa cena novej objednávky bude líšiť od hodnoty vráteného tovaru, preplatok vám bude vrátený na účet a prípadný doplatok doúčtovaný.
  2. Pri objednávaní uveďte v pokladni komentár k Vašej objednávke: VÝMENA TOVARU.
  3. Vyplňte návratový online formulár. Vo formulári uveďte číslo novovytvorenej objednávky (číslo objednávky zistíte v potvrdzovacom e-maili).
  4. Ak ste sa nám rozhodli zaslať tovar späť prostredníctvom Zásielkovne, v tom prípade Vám v priebehu niekoľkých hodín na e-mail doručíme podacie číslo pre Zásielkovňu.
  5. Bezpečne zabaľte tovar spolu s kópiou pôvodnej faktúry, ktorý môžete buď zadarmo odovzdať na ktorejkoľvek pobočke Zásielkovne (viac než 1750 pobočiek), kde obsluhe iba oznámite podacie číslo, alebo nám tovar môžete poslať prostredníctvom Slovenskej pošty na adresu: Onway s.r.o., M. R. Štefánika 2393/29, 075 01 Trebišov

Pri vrátení

  1. Vyplňte návratový online formulár. Vo formulári uveďte číslo účtu, kam chcete zaslať peniaze za vrátený tovar.
  2. Ak ste sa nám rozhodli zaslať tovar späť prostredníctvom Zásielkovne, v tom prípade Vám v priebehu niekoľkých hodín na e-mail doručíme podacie číslo pre Zásielkovňu.
  3. Bezpečne zabaľte tovar spolu s kópiou pôvodnej faktúry, ktorý môžete buď zadarmo odovzdať na ktorejkoľvek pobočke Zásielkovne (viac než 1750 pobočiek), kde obsluhe iba oznámite podacie číslo, alebo nám tovar môžete poslať prostredníctvom Slovenskej pošty na adresu: Onway s.r.o., M. R. Štefánika 2393/29, 075 01 Trebišov

Menený alebo vrátený tovar musí byť nepoškodený, nepoužitý (len v rámci skúšania) a kompletný.

Reklamácia tovaru

Na náš tovar poskytujeme záručnú dobu 24 mesiacov. Záručná lehota začína plynúť od prevzatia tovaru a záruka sa vzťahuje na vady tovaru, ktoré sa prejavia v záručnej lehote. Ponúkaný tovar je vynikajúcej kvality a veríme, že budete plne spokojní! V prípade vyskytnutia ojedinelých výrobných či iných závad postupujte nasledovne:

  1. Prečítajte si podrobné informácie o reklamáciách. Nájdete tam popis situácií, ktoré podliehajú a nepodliehajú reklamácii.
  2. Vyplňte reklamačný online formulár. Vo formulári popíšte dôvod reklamácie tovaru.
  3. Ak ste sa nám rozhodli zaslať tovar späť prostredníctvom Zásielkovne, v tom prípade Vám v priebehu niekoľkých hodín na e-mail doručíme podacie číslo pre Zásielkovňu.
  4. Bezpečne zabaľte tovar spolu s kópiou pôvodnej faktúry, ktorý môžete buď zadarmo odovzdať na ktorejkoľvek pobočke Zásielkovne (viac než 1750 pobočiek), kde obsluhe iba oznámite podacie číslo, alebo nám tovar môžete poslať prostredníctvom Slovenskej pošty na adresu: Onway s.r.o., M. R. Štefánika 2393/29, 075 01 Trebišov

Reklamácia prepravných služieb

Naše zásielky sú starostlivo zabalené skúseným personálom a následne prepravené z nášho skladu až k Vám domov cez zmluvného dopravcu. Pri preberaní zásielky si skontrolujte či zásielka nie je:

  • mechanicky poškodená,
  • premočená,
  • otvorená a príp. aj znovu zalepená.

Ak by ste zistili na zásielke viditeľné závady, neváhajte s pracovníkom prepravnej služby spísať reklamačný protokol. Následne nás kontaktujte a my vám radi pomôžeme pri riešení tejto reklamácie.